آرشیو خبر آرشیو خبر

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
مدیران ترمینالها به منظور همفکری و بررسی نقطه نظرات و آشنایی با برنامه های آینده معاونت تسهیلات فرودگاهی در راستای ارتقاء خدمات فرودگاهی در مهرآباد تشکیل جلسه دادند . به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد مهندس رامین آذری معاونت تسهیلات فرودگاهی در جمع مدیران ترمینالها ضمن تشکر و قدردانی...
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
پیگیری مطالبات معوق کارگران فرودگاه مهرآباد از مراجع قضایی/ پرداخت طلب کارگران از محل وصول چک ضمانت پیمانکار    مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی مهرآباد از مطالبه حدود ۶۰ کارگر چرخ‌های حمل بار این فرودگاه از پیمانکار مربوطه خبرداد و گفت: این موضوع از مراجع قضایی در حال پیگیری است ضمن...
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
فرودگاه مهرآباد به منظور ترویج وتوسعه فرهنگ نماز در فاز اول به توسعه وبهسازی نمازخانه ها اقدام نمود واکنون در سال 95 کلیه نمازخانه های ترمینالها به سبک ومعماری اسلامی ومجهز به کلیه  تجهیزات نمازخانه ایی گردیده وبه صراحت  می توان گفت نمازخانه های این فرودگاه از زیباترین نمازخانه ها...
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
اولین جلسه هماهنگی بین دستگاهها وارگانها برای برگزاری مانور اضطراری دو سالانه فرودگاه مهرآباد در سال 95 برگزار گردید . بنا به توصیه های ایکائو و به منظور مقابله با بحران های مختلف که ممکن است در فرودگاه ها پیش آید هر فرودگاه موظف است طرح و دستورالعمل های اضطراری آن فرودگاه را تهیه نمایید...
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
کارگران اگر با انگیزه کار کنند مطمئن باشید که مسیر پیشرفت سرعت بیشتری می گیرد به گزارش روابط عمومی علی رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در مراسمی که با حضور معاونین وتنی چند از روسای ادارات معاونت فنی مهندسی  ، به مناسبت روز کارگربرگزار شده بود ضمن تبریک این روز از زحمات تمامی...
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
کمیل زیرساخت های فرودگاهی به منظور حفظ و ارتقاء سطح ایمنی در اولویت برنامه ها معاونت عملیات هوانوردی می باشد. با تکمیل زیرساخت‌ها و سیستم‌های نظارتی و ارتباطی در فرودگاه ، می‌توانیم بستر را در جهت ایجاد ظرفیت مضاعف وشرایط بهتر برای ارائه خدمات  باکیفیت بهبود بخشیم. به...
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
روز کارگر روز یادبود بوسه پیامبر (ص) بر دست پینه بسته کارگرانی است که همه شرف و عزتشان در دستان زحمت کششان متجلی است  و آن را  لایق لبان اشرف بنی آدم می کنند دستهایی که اگر به نقش زجر و زحمت منقش نبود لایق آن بوسه نمی شد .   به   گزارش روابط عمومی: علی رستمی...
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد: ارتقاء سطح خدمات یکی از مهم‌ترین طرح‌های تفکر مدیریتی و نظام فرودگاهی است که فرودگاه مهرآباد در سال 94 بعنوان یکی از فرودگاه‌های برتر در این حوزه قرار گرفت، در طول اجرای پیاده‌سازی طرح ارتقاء خدمات فرودگاهی اقدامات مهمی در حوزه‌های خدماتی، عمرانی، فنی...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
به منظور ساماندهی مشاغل و دسترسی آسان مسافرین به اماکن تجاری ورفع نیازهای مسافرین تمامی غرف در سالن ترانزیت ترمینال یک بهسازی ومورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی: علی رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: غرفه های سالن ترانزیت ترمینال یک فرودگاه بین المللی مهرآباد...
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
در ادامه طرح ارتقائ خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد ودر ادامه نصب تابلوهای راهنمائی ورانندگی وهمچنین اطلاع رسانی در محاوط فرودگاه بین المللی مهرآباد و باتوجه  به حجم تردد مسافرین ومراجعین فرودگاهی این بار نوبت تابلوهای اطلاع رسانی اماکن وخدمات فرودگاهی در داخل ترمینالها شد که مطابق با...
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
رنگ آمیزی سطوح پروازی در فرودگاه بین المللی مهرآباد  مهرآباد طبق استانداردهای جهانی درسال جدید بصورت دوره ایی ودارای شناسنامه وسند می شود در راستای اجرای استانداردهای فرودگاهی، محوطه پروازی شامل باند، پارکینگ هواپیما و جاده‌های دسترسی فرودگاه و تاکسی وی ها بر اساس استانداردهای انکس 14...
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
 از تاریخ 11اردیبهشت برخورد قانونی با خودروهای مسافرکش غیر مجاز در سطح فرودگاه بین المللی مهرآباد توسط پلیس منطقه مهرآباد ودادستانی آغاز می گردد.   به گزارش روابط عمومی :به نقل از رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد طرح برخورد باخودروهای مسافر کش غیر مجاز در سطح فرودگاه...