خبر خبر

مطالعات تکميلي باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد/ باند 29 چپ براي تجهيز و نوسازي آغاز مي شود .
عمليات مطالعات تکميلي نوسازي باند 29 چپ فرودگاه بين المللي مهرآباد در فاز نقشه برداري وآزمايشات مکانيک خاک آغاز شد .

عملیات مطالعات تکمیلی  نوسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد  در فاز نقشه برداری وآزمایشات مکانیک خاک آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد صفی نیا مديركل فرودگاه با اعلام اين خبر گفت: با تاکید بر استاندارد سازی وایمنی پروازها در فرودگاه مهرآباد  وهمچنین بالا بردن ظرفیت پروازی در این فرودگاه با توجه به اینکه برنامه های توسعه ای بزرگترین وپر ترافیک ترین فرودگاه برای پذیرش پروازهای بیشتر وایمن تر می باشد.لازم است که بهسازی ونوسازی باند 29 چپ انجام گیرد .

صفی نیا در ادامه گفت: مطالعات این پروژه در سال 97 شروع شده است واکنون برای تکمیل مطالعات به منظور رسیدن به ایده ال های استاندارد پروژه مطالعات تکمیلی آن برای ارائه نقطه نظرات نهایی امروز 16 آذر آغاز گردید .

وی ادامه داد: با توجه به حجم پروازهای فرودگاه مهرآباد باید برنامه ریزی نهایی برای عملیات اجرایی پروژه به طور کامل انجام گردد سپس پروژه اجرائی گردد زیرا باند پر ترافیک  مهرآباد باید در کمترین زمان ممکن بازسازی وبهسازی  گردد  .

وی تاکید نمود : نوسازی باند 29 چپ باکلیه  زیر ساخت های عملیاتی آن در نظر گرفته شده است وهمانطور که پیش از این هم اشاره نموده بودم  کلیه تجهیزات روشنایی آن به مبلغ 200 میلیارد ریال خریداری وبعد از بهسازی ونوسازی باند 29 چپ نصب می شود .

وی فاز عملیات نقشه برداری باند 29 چپ را بدین شرح بیان نمود که این مطالعات در پیاده سازی  ایستگاههای  نقشه برداری در دو طرف طول باند و برداشت توپوگرافی باند ، تاکسی وی های ارتباطی واستریپ باند پروازی انجام می گردد .

صفی نیا در پایان گفت: با انجام این اقدامات برنامه ریزی برای اجرای بهترین راهکار به منظور استاندارد سازی سطوح پروازی مهرآباد در نظر گرفته شده است وخوشبختانه با نظر مساعد هیئت مدیره شرکت فرودگاهها در خصوص تسریع در انجام این پروژه  گامی دیگر در جهت توسعه زير ساختهاي اساسي و افزايش ظرفيت پذيرش و خدمت رساني  در فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد .

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد