خبر خبر

شناسايي نياز ها و رسيدگي به خواسته هاي مسافرين/ تدبير حقوق شهروندي در ارتقاء خدمات فرودگاهي
حرکت به سوي مطالبات مردمي و رعايت استاندارد خدمات مسافري در فرودگاه مهرآباد در ترمينالها در حوزه سخت افزاري ونرم افزاري در 5 ماهه اول سال 98 چشمگير بوده است .

حرکت به سوی مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد در ترمینالها در حوزه سخت افزاری ونرم افزاری در 5 ماهه اول سال 98 چشمگیر بوده است .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد :صفی نیا مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآبادگفت : امر کیفیت و ارتقاء خدمات در نهایت دقت در رفع نیازهای مسافرین فرودگاهی است و ما در این خصوص در 5 ماهه اول سال اقدامات خوبی را انجام داده ایم و با استفاده از بهبود ظرفیت های موجود فرودگاهی در خصوص افزایش رضایتمندی مسافرین و مراجعین تلاش نموده ایم .

صفی نیا گفت : بهسازی و نوسازی بیش از 1500صندلی ترمینالی ، نصب تسمه نقاله های پذیرش بار مسافرین در ترمینالهای 4و6 به متراژ بیش از 200متر ، افزایش و نصب بیش از 6 دستگاه آبخوری در قسمت های مختلف ترمینالی به منظور دسترسی مسافرین به آب نوشیدنی ، نصب بیش از 300 صندلی راحتی برای مسافرین و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافرین در ترمینالها ولند ساید  ، ساماندهی وبروز رسانی چرخ های حمل بار مسافربه منظور دسترسی آسان مسافرین به چرخ دستی ، از جمله اقدامات مهم در حوزه سخت افزاری بوده است وهمچنین در حوزه نرم افزاری نیز با بهبود سیستم های اطلاع رسانی مسافرین از وضعیت پروازها وهمچنین تاکید به شرکت های هواپیمایی در خصوص اطلاع رسانی وضعیت پروازها وتاخیرات احتمالی به مسافرین وهمجنین نصب کیوسک های نظر سنجی و سامانه اس ام اس به منظور بررسی عملکرد واحد های مختلف در ترمینالها از جمله اقدامات مهمی بوده است که در راستای تکریم مسافرین و رعایت حقوق شهروندی انجام گرفته است .

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد