خبر خبر

نشست با مدير عامل تاکسيراني استان تهران / مدل هاي جديد ارائه خدمات تاکسيراني به صورت هوشمند ومکانيزه
اجراي برنامه مشترک تاکسيراني واداره کل فرودگاه بين المللي مهرآباد براي حل معضلات ومشکلات تاکسيراني در مهرآباد به منظور ارتقا خدمات حمل ونقل عمومي در راستاي ارتقا خدمات فرودگاهي

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در جلسه ایی با حضورصفی نیا  مدیر کل فرودگاه مهرآباد و عليرضا قنادان مدیر عامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص  بهبود شرایط محیطی پایانه های تاکسی برای رفاه تاکسیرانان ومسافران مذاکره گردید  .

 در شروع جلسه صفی نیا با اعلام خبر برنامه ريزي براي پیاده سازی کامل سیستمی شدن نوبت دهی و نوسازي خودروهاي تاكسيراني فرودگاه گفت: بی شک اگر بخواهیم مسافرین فرودگاهی  از سیستم های غیرمجاز حمل ونقل در فرودگاه استفاده نکنند، باید کیفیت  خودروهای تاکسی و همچنین  فرهنگ سازی رفتار رانندگان وهم نرخ را  تصحیح نمائیم  تا مزیت رقابتی در این امر وهمچنین رعایت شان مسافرین موجب جذب بیشتر مسافر شود  .

صفی نیا با تاکید بر اسیب شناسی معضلات تاکسیرانی وبرنامه ریزی برای ارائه راهکارهای مناسب با توجه به شرایط موجود به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافرین ومراجعین فرودگاهی تاکید نمود .

وي در پایان گفت: شرایط مشخص است که در این حوزه نیاز به تحول داریم واین حوزه با تمام تلاش مسئولین فرودگاهی  هنوز هم به ساماندهی مناسب دست نیافته است.

وی گفت: باید مدل های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند ومکانیزه برای رقابت خلق شود  و در کنار آن طرح مکانیزه وهوشمند سازی خدمات را اصلاح کنیم.

قنادان مدیر عامل تاکسیرانی در خصوص برنامه های اینده این سازمان برای رفع معضلات تاکسیرانی در فرودگاه مهراباد برنامه های خود را بدین شرح توضیح داد  : برنامه ریزی برای نصب سامانه نرخ گذاری ونرخ انلاین تاکسی ها، نوسازی  خودروها ، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری وهمچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان خبر داد .

مديرعامل تاكسيراني شهر تهران افزود: من در خصوص تسهیلات نوسازی خودروهای فرودگاه مهراباد نگاه ویژه دارم زیرا تاکسی در فرودگاه  باید به عنوان یک وسیله مناسب با انتخاب مسافر در حوزه فرودگاهی با وجود حمل و نقل چند وجهی عمومی وارد میدان شود.وبتواند مشتری خود را جذب نماید .

-------------------------------------
نظرات