خبر خبر

مشکلات تاکسيراني فرودگاه مهرآباد بررسي شد
جلسه بهبود و ارزيابي عملکرد تاکسي هاي فرودگاه مهرآباد با حضور مدير فرودگاه و مديرعامل هاي 4 شرکت تاکسيراني مستقر در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرودگاه مهرآباد ، صفی نیا ، مدير کل فرودگاه بین المللی مهراباد با اشاره به تکريم ارباب رجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافرين فرودگاه ها، اظهار داشت: اين جلسه به منظور بررسي مشکلات تاکسيرانان و ارائه راهکار براي رفع آنها و اتخاذ تصميمات در جهت ارتقاء سطح خدمت رساني و سرويس دهي به مسافران برگزار شده است .ایشان اولویت اول را در این جلسه را در چند محور کلی بیان نمود وگفت : اکنون باید با هماهنگی ونظم در این موارد باید در خصوص ،  مدیریت پکپارچه ومکانیزه تاکسیرانی ، ساماندهی خودروهای اینترنتی ، راهکار مقابله با رانندگان غیر مجاز(آزادکارها ) ، مدیریت وساماندهی مسافر دهی وهمچنین پیاده سازی تعرفه های سال 97 به یک انسجام وهدف واحد رسید .

 وی  در اين جلسه گفت: تکريم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهاي اصلي فعاليت هاي تاکسيراني و رانندگان اين حوزه است.لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء  خدمت رساني، برنامه ي تامين نيازمنديهاي تاکسيراني نیز تا حدودی در این فرودگاه  اجرا یی شد  .

صفی نیا گفت :  اتفاقاتی که در نوع حمل و نقل تاکسیرانی  به وجود آمده، نشان دهنده قابلیت هایی است که باید به آن توجه شود. بنابراین اقدامات نوآورانه، مبتکرانه و جوشش ایده ها نووقیمت مناسب  در جذب مسافر ودوری از تاکسی های اینترنتی مهم می باشد باید مدل های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند ومکانیزه برای رقابت خلق شود .

صفی نیا : ایجاد توازن در ارائه خدمات حمل ونقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیس راهور و مسئولان فرودگاهی را  یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست .

در پايان مدير فرودگاه مهرآباد ضمن شنیدن صحبت مدیر عاملین تاکسی رانی ونمایندگان رانندگان  با مثبت ارزيابي کردن اين نشست،  گفت با شناسائی کاستی ها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته ومعضلاتی که در مسیر عملکرد شرکت های تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان می باشد را رفع نموده زیرا هدف اصلی که امنیت ، آسایش مسافرین فرودگاهی می باشد باید تامین گردد .

-------------------------------------
نظرات