خبر خبر

ارتقا خدمات در حوزه تاکسيراني فرودگاه بين المللي مهراباد
علاوه بر ارتقا خدمات در حوزه مسافري بايد تلاش براي برطرف نمودن نيازهاي واحد هاي خدمت رسان در فرودگاه مهراباد نيز در نظر گرفته شود

به گزارش روابط عمومی به نقل از صفی نیا مدیر کل  فرودگاه بین المللی مهراباد گفت با توجه به تعاملاتی که با تاکسیرانی تهران در خصوص حمل ونقل شهری مسافرین مهراباد انجام گرفته در چند سال گذشته خوشبختانه اقدامات خوب وقابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است که می توان به ساماندهی تاکسیرانی ، نوسازی ناوگان ، مکانیزه نمودن نوبت دهی تاکسی ها ، آموزش رانندگان ، سرویس اینترنتی تاکسی ها واختصاص مسیر ویژه به منظور دسترسی آسان مسافرین به ناوگان عمومی   واقدامات دیگر در این حوزه بیان نمود .

وی بیان نمود : با توجه به حجم تاکسی های فرودگاهی و در نتیجه رانندگان تاکسیرانی در فرودگاه مهراباد تصمیم بر این گرفته شد طی قراردادی به منظور احداث ساختمان تسهیلاتی برای رفاه و آسایش مسافرین تاکسیرانی در این خصوص اقدام گردد.

وی بیان نمود این ساختمان با مساحت 300 متر مربع در محل پارکینگ حج قدیم در حال انجام می باشد که از این مساحت حدود 50 متر مربع به قسمت اداری و 250 متر مربع آن به رانندگان که شامل نمازخانه ، استراحتگاه می باشد اختصاص یافت.

صفی نیا گفت همانطور که تاکسیرانی نسبت به فرودگاه و مسافرین و مراجعین فرودگاهی تعهدات خاص خود را دارد و باید به این تعهدات عمل نماید ما نیز باید محل امن و راحت برای این واحد در نظر می گرفتیم که متاسفانه طی سالهای گذشته به این مهم توجه ویژه نگردیده و پیوسته اعتراض این قشر را به عهده داشته است

اکنون در اوائل تابستان این ساختمان تسهیلاتی به طور کامل به تاکسیرانی تحویل داده می شود.

-------------------------------------
نظرات