خبر خبر

ساماندهی تاکسی های فرودگاهی تا نوروز 95

نظارت بر عملکرد شرکت های تاکسیرانی در خصوص تامین تاکسی مورد نیاز ونوسازی ناوگان ومکانیزه نمودن نوبت دهی تاکسی  ها و همچنین  تسریع در مسافرگیری وکاهش ایستایی در مقابل ترمینالها در ساعات پیک پرواز تا نوروز 95 بایداجرائی گردد .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد  با اشاره به تاکیدهای  مکرر  در خصوص اخطار به شرکت های  تاکسی رانی  مستقر در فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص بکارگیری تاکسی های نو ودر شان مسافرین فرودگاهی گفت از فعالیت  خودروهای فرسوده و رانندگان نا مرتب و بی نظم در فرودگاه مهرآباد ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به بازدید سرزده خود از خدمات رسانی  شرکت های تاکسی  رانی مستقر در فرودگاه تصریح کرد:  که ساماندهی  رفتار رانندگان ، نوع خودرو آنها وهمچنین تامین  تاکسی ها مورد نیاز در جلوی ترمینالها وهمچنین  نصب سیستم جدید نوبت دهی تاکسی ها اواویت های ساماندهی تا فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی می باشد .

 به گفته ی وی در صورتی که هر کدام از بخش ها که عملکرد   مطلوب ومورد نظر این اداره کل را انجام ندهند در کوتاهترین زمان ممکن باقاطعیت با آنان برخورد می شود .

عدم ارائه قبض به مسافران، ارائه قبض به شیوه سنتی و دستی، روشن نکردن سیستم گرمایش و یا سرمایش  درخواست وجه بیشتر برای ارائه خدمات، نقص جستجو محلات در نرم افزار تاکسی فرودگاه از جمله تخلفات و نواقصی است که در صورت مشاهده با راننده متخلف و شرکت مربوطه برخود خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی مقابل ترمینال 4و6 فرودگاه مهرآباد نیز در فازهای بعدی اصلاح و ساماندهی قرار داشته وبا هماهنگی پلیس فرودگاه وراهنمایی ورانندگی  برای ساماندهی تاکسی ها درآینده نزدیک اقدام خواهد شد.

-------------------------------------
نظرات