خبر خبر

تشکیل کمیته استقبال از نوروز در فرودگاه مهرآباد

 

تشکیل کمیته استقبال از نوروز در فرودگاه مهرآباد

تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی وارگانهای خدمت رسان فرودگاهی سرلوحه اقدامات فرودگاهی است .

به گزارش  روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ علی رستمی با بیان اینکه در نوروز 96 با ارائه خدمات متفاوت در مهرآباد نوروزی خاص و ویژه خواهیم داشت  گفت امسال در استقبال از سفرهای نوروزی باید با  ارتقاء خدمات فرودگاهی شروع سفرهای خوبی را همراه با خاطره ایی خوش برای مسافرین رقم بزنیم .

وی بیان نمود   بیش از  40 درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد سرویس دهی می شوند٬ و به طور میانگین بیش از 350 پرواز در روز در مهرآباد انجام می شود که پیش بینی می کنیم در ایام نوروزی به بیش از 380 پرواز نیز افزایش یابد.واحتمالا افزایش  مسافر در مهرآباد را شاهد می باشیم .در سال گذشته از تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین بیش از 000/822  هزار نفر  مسافرو000/7 پرواز از مهرآباد جابه جا شده بودند .

رستمی درباره سفرهای نوروزی بیان کرد: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی وارگانهای خدمت رسان فرودگاهی وهمچنین آماده‌سازی ترمینال‌ها، نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها و تاکسیرانی وفرآیندهای اعزام وپذیرش مسافر از اولویت‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد است.

 ایشان هدف  از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه را آمادگی این فرودگاه برای استقبال  از سفرهای نوروزی اعلام نمود وگفت امسال در دی ماه اقدامات لازم برای تدوین برنامه های نوروزی را شروع نموده ایم تا فرصت بیشتری برای تکمیل پروژه ها ی در دست اقدام داشته باشیم .

به همین منظور اولین جلسه ستاد نوروزی در  نیمه اول دی ماه  95 فعالیت خود را  درفرودگاه مهرآباد آغاز کرده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال نیز چون سالهای گذشته از ماه های قبل  اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر وآماده سازی زیر ساخت های فرودگاهی جهت پذیرش مسافرین انجام میگردد .

رستمی گفت: بهره برداری از باند 29 وتکمیل وساماندهی مقابل ترمینال 1و2 وروانسازی تردد خودرو ومسافرین ٫ زیبا سازی وایجاد فضای سبز وترمینالها ونوسازی سرویس های بهداشتی ٬ نوسازی پله های برقی وآسانسورها ٫ زیبا سازی محوطه و فضای سبز محاوط  و کاشت گل های فصلی و رنگ آمیزی جداول  ، وتکمیل پروژه های عمرانی وهمچنین رسیدگی به پارکینگ های خودرو  از جمله اقداماتی است که به همین منظور در حال انجام می باشد .

وی  با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامی ارگان ها و سازمان ها٬ آمادگی ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی را به مسافران دارند٬ گفت: شرکت های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع رسانی کنند تامسافران در فرودگاه دچار سردر گمی نشوند و حتما باید نماینده تام الاختیار شرکت هواپیمایی در زمان پرواز در مهرآباد جهت پاسخگویی به مسافران حضور داشته باشند.

رستمی در پایان تلاش موثر برای خدمت رسانی مطلوب به مسافرین واستفاده از تمامی ظرفیت ها وامکانات  را به کلیه همکاران تاکید وبیان نمود اگر تمامی همکاران چون گذشته در کنار هم تلاش نمایند بی شک در ارزیابی های خدماتی که مقرر است در پایان عملیات نوروزی کلیه فرودگاهها ارزیابی گردند مهرآباد چون سنوات گذشته جزء بهترینها خواهد بود  

 

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد